L'Ajuntament de Sitges i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació segellen els Premis Impacte i La Nit del Màrqueting i la Comunicació

Albert Rodriguez,

L'Ajuntament de Sitges i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació segellen els Premis Impacte i La Nit del Màrqueting i la Comunicació


El passat dijous 20 d'abril, l’Ajuntament de Sitges i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya han signat el conveni de col·laboració que portarà el proper 8 de juny al Teatre Prado de la vila de Sitges la 10à edició dels Premis Impacte i el retorn, 20 anys després, de La Nit del Màrqueting i la Comunicació.


En l’acte, el consistori ha estat representat per la seva alcaldessa, la Aurora Carbonell, i el Col·legi pel seu degà, Miquel Campmany. Aquesta signatura és la constatació de l’aposta de l’Ajuntament en reforçar la posició de lideratge que Sitges té a Catalunya en la industria de la comunicació audiovisual i la producció publicitària.


Un dels aspectes més destacats de l’edició d’enguany dels Premis Impacte és la renovació de les seves categories per campanyes i projectes amb més impacte en màrqueting i comunicació. Aquestes categories són les següents:


CATEGORIES PER CAMPANYES I PROJECTES


  1. Impacte de la creativitat/idea
  2. Impacte de l’estratègia de mitjans
  3. Impacte en xarxes socials
  4. Impacte en comunicació/acció corporativa
  5. Impacte des de l’esdeveniment
  6. Impacte des de la recerca/investigación
  7. Impacte de la innovació de producte
  8. Impacte del disseny
  9. Impacte de la producción/craft
  10. Impacte de la construcción de marca


Tota la informació i les indicacions per inscriure peces als Premis Impacte es pot trobar a www.lanitimpacte.cat 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies